درباره محمدمهدی نوری پور

درباره پخش ویدیو محمدمهدی نوری پور

محمدمهدی نوری پور کیست؟

محمدمهدی نوری پور (MohammadMehdi Nooripour) پژوهشگر مدیریت و یکی از جوان ترین مدیران ایران است که از 17 سالگی وارد عرصه مدیریت شده و سعی در تحول تکنولوژی آموزشی دارد تا کشور بتواند از مدیران حرفه ای بهره مند شود.

او دارای مدرک کوچینگ حرفه ای از فدراسیون بین المللی کوچینگ آمریکا (Professional Certified Coach) و مدرک مدیریت استراتژیک از مدرسه کسب و کار دانشگاه هاروارد آمریکا (Certificate Of Specialization In Strategic Management) می باشد.

محمدمهدی نوری پور معتقد است علم مدیریت یکی از علومی است که همه افراد نیازمند یادگیری آن هستند و هر شخصی به اندازه نیازش باید از این علم بهره مند شود. او ارائه دهنده راهبرد «مدیریت معنوی» است که بر مبنای آن باید در مدیریت به سه وجه «خودآگاهی»، «توسعه ی فردی» و «کسب وکار و کارآفرینی» توجه داشت.

مدرک کوچینگ حرفه ای از فدراسیون بین المللی کوچینگ (Professional Certified Coach)
مدرک مدیریت استراتژیک از مدرسه کسب و کار دانشگاه هاروارد آمریکا

نوری پور از سال 1397 تا 1400 و در زمان دولت های دوازدهم و سیزدهم، به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش منصوب شده و در این دوره در جهت مهارت آموزی و کارآفرینی نوجوانان گام برداشته است.

حکم وزارت آموزش و پرورش ایران 1

محمدمهدی نوری پور صاحب برند پوشاک «نور» و مدیر عامل شرکت رایا گستر نور بنیان می باشد. از سال 1400 فعالیت تجاری این مجموعه شروع شده است و تا به امروز به سراسر ایران محصولات و خدمات خود را به فروش رسانده است و در آستانه ی گسترش به کشور های آسیا و اروپا می باشد.

برند نور

افراد، شرکت ها و موسسه های خصوصی و دولتی زیادی تا به حال توانسته اند با ایده ها و مشاوره های محمدمهدی نوری پور بر موفقیت خود بیفزایند.

از محمدمهدی نوری پور مشاوره بگیرید!

شما می توانید درباره ی چالش ها و مسائل خود با محمدمهدی نوری پور صحبت کنید و مشاوره دریافت کنید.