loader image

آکادمی مدیریت نوری پور

پوستر آزمون سنجش توانایی ارتباطی

آزمون سنجش توانایی ارتباطی

در دنیای امروزی که دائماً با انتقال مفاهیم و اطلاعات سر و کار داریم حتماً به مهارت‌ های ارتباطی نیازمندیم. مهارت های ارتباط کلامی و نوشتاری خوب برای ارائه و درک سریع و دقیق اطلاعات ضروری است. توانایی برقراری ارتباط موثر یک مهارت حیاتی در زندگی است و نباید آن را نادیده گرفت. عدم داشتن توانایی ارتباطی می‌تواند باعث شکست انسان در بسیاری از موارد زندگی کاری و شخصی شود و عامل بسیاری از ناکامی ها باشد.

با توجه به اهمیت موضوع، آزمونی را تحت عنوان «آزمون سنجش توانایی ارتباطی» برای شما به صورت رایگان قرار داده‌ایم تا با استفاده از آن بتوانید میزان توانایی ارتباطی خود را ارزیابی کنید.

در پایان آزمون، بر اساس امتیازی که کسب می‌کنید تحلیلی ارائه می‌شود و توصیه‌هایی در جهت بهبود توانایی ارتباطی به شما داده می‌شود.

معیار های سنجش توانایی ارتباطی

این آزمون در سال ۲۰۰۴ توسط کویین دام برای سنجش میزان مهارت های ارتباطی در بزرگسالان ابداع شده است و یکی از معتبرترین آزمون‌ها جهت مهارت های ارتباطی تا به امروز است.

مهارت های ارتباطی فرعی که در این مقیاس مورد بررسی قرار می گیرند شامل پنج مهارت گوش دادن، توانایی دریافت و ارسال پیام، بینش نسبت به فرآیند ارتباط، کنترل عاطفی و ارتباط توأم با قاطعیت هستند.

  • توانایی دریافت و ارسال پیام
  • کنترل عاطفی
  • مهارت گوش دادن
  • بینش نسبت به فرآیند ارتباط
  • ارتباط توأم با قاطعیت

شما می‌توانید به صورت رایگان در این آزمون شرکت کنید که حدود ۵ دقیقه زمان خواهد برد. در انتهای آزمون بر اساس امتیاز شما تحلیل رایگان ارائه داده خواهد شد.

آزمون سنجش توانایی ارتباطی

تعداد پرسش ها نوع آزمون مخاطبان بها
20
چهار گزینه ای
افراد 15+ سال
رایگان

آخرین ویدیو های آموزشی

راز خوب گوش دادن - تقویت ارتباطات با خوب گوش دادن

راز خوب گوش دادن – تقویت ارتباطات با خوب گوش دادن

اگر نمی توانید به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید احتمالا یکی از دلایل آن، خوب گوش ندادن است. در واقع، یکی از مهم ترین نقاط ضعف کسانی که نمی توانند ارتباطات خوبی با سایر افراد برقرار کنند، خوب گوش ندادن است.
خوب گوش دادن تاثیرات مثبت زیادی بر روابط بین فردی شما می گذارد و باعث جلب اعتماد، تاثیر گذاری بر دیگران و تقویت ارتباطات شما خواهد شد.

خانه
پنل کاربری
سبد خرید
جستجو
نمای اپلیکیشن

یه لحظه!

برای ارائه بهتر خدمات و آموزش ها لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید.

به آکادمی مدیریت نوری پور خوش آمدید

«با دانش مدیریت، حرفه ای زندگی کنیم»